Nas bodo sploh opazili?

V Intersparu so Biogetta, Bio mediteranska sol in Bio provansalska sol že na prodajnih policah, v Mercatorjevih hipermarketih in E.Leclercu pa bodo kmalu. Zdaj pa se sprašujem, ali jih bodo kupci med množico izdelkov sploh opazili. Trgovci namreč zahtevajo, da prodaja hitro steče in da se zaloge hitro obračajo, mi pa smo še vedno precej neprepoznavni. Poleg tega nimamo marketinškega budgeta na razpolago in zato moramo biti zelo iznajdljivi pri promociji.

Kako izboljšati prepoznavnost

Glavno vprašanje, s katerim se zdaj soočamo, je torej kako povečati prepoznavnost naših izdelkov na prodajnih policah in kako prepričati kupce, da naše izdelke preizkusijo. Eno leto smo sicer že na trgu in v tem času smo bili kar aktivni na Facebooku, naredili smo dosti degustacij v eko trgovinah, v katerih smo bili prisotni. Vendar pa je število kupcev, ki se tam gibljejo, relativno majhno v primerjavi s trgovskimi centri.

Sejmi?

Predstavili smo se že tudi na dveh sejmih na temo narave in zdrave prehrane, spomladi na Altermed v Celju in pred kratkim v Ljubljani na Narava-zdravje. Obisk je bil izredno velik in zanimanje tudi, tako da lahko rečem, da nas je videlo zelo veliko ljudi. Spet pa se sprašujem, ali so si nas tudi zapomnili, saj je bilo razstavljavcev ogromno in ponudba je bila zelo pestra. Naši izdelki so tudi noviteta in niso »modni«, tako kot je trenutno denimo konoplja. Konopljo vsi iščejo in poznajo, vse več je tudi ponudbe izdelkov iz konoplje. To je v veliki meri posledica razvpitosti konoplje v medijih, kjer vsi poudarjajo njene zdravilne učinke.

Če bi mediji pisali o Biogetti

Idealno bi potemtakem bilo, da se novinarji navdušijo nad našimi izdelki in napišejo kaj o njih. Pa bi bilo to dovolj, da bi kupci kupili izdelke v trgovinah? Nekaj bi morali ušpičiti še na samem prodajnem mestu… Degustacije so klasika, obenem je kupcem prehrambni izdelek najbolje predstaviti tako, da ga poskusijo. Doslej je bil še vsakdo navdušen, ko je poskusil in povohal naše zeliščne soli, ker res dišijo daleč bolj kot primerljivi izdelki. Ampak to gre počasi… Da na tak način dosežeš kritično maso kupcev, lahko traja tudi več mesecev! Mi pa se moramo hitro izkazati. Ideje, ideje, ideje…

Kaj pa spletno oglaševanje

Mogoče bi bilo spletno oglaševanje primerno in tudi relativno ceneje? Spet pa se poraja vprašanje, kako, kje, kdaj…

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply