Začelo se je garanje

Skoraj vsak dan smo na terenu, bodisi prodajamo na stojnicah, ali pa imamo degustacije v Intersparovih centrih. Ta teden začenjamo tudi z degustacijami v hipermarketih Mercator. Doma me skoraj ne vidijo več. Ampak to je pač december, ko se je treba maksimalno potruditi, da nas kupci spoznajo in nas sploh opazijo na prodajnih policah. Kadar nismo na terenu, je potrebno pripraviti izdelke za prodajo, pripraviti darilne pakete za naročnike in podobno. Kar nekaj paketov smo že uspeli prodati, tudi za poslovna darila, česar smo zelo veseli. Opažam, da ljudje vedno raje podarjajo uporabna darila, ki so obenem tudi kakovostna in zdrava – kakršna so tudi naša.

Kupce zelo zanima

Vesela sem, ker se kupci večinoma kar ustavljajo pri naših stojnicah. Zanima jih vse mogoče – posebej pomembno je, da je izdelek slovenski in da ga sami proizvajamo. Nekateri sprašujejo, zakaj tako visoka cena (Biogetta stane v trgovini nekaj čez 5 EUR, zeliščne soli pa 4 EUR). Odgovorim jim, da so ti izdelki trenutno najboljši na trgu: vsi so izdelani ročno in z ljubeznijo. Si predstavljate, kako je na roke oprati in očistiti 200 kg zelenjave? Najbrž ne. Ker si tudi sama tega nisem mogla prej predstavljati. Vir vprašanj je vedno tudi ime izdelka. Zakaj Biogetta in dva t, če gre za slovenski izdelek? Jasno, že na začetku smo vedeli, da nam bo uspelo in bomo našo Biogetto prodajali povsod po svetu. Zatorej smo izbrali mednarodno ime…

Spomini

Ob tem pa se vedno spomnim, kako smo prišli do tega imena, ker je res zabavna zgodba. Sama nikakor nisem našla dobrega imena, zato sem povabila na večerjo nekaj prijateljic. Ob dobri hrani in dobrem vinu so se še vedno kresale dobre ideje, sem si mislila. Tako smo ves večer klepetale o čisto drugih rečeh, na koncu pa smo se le lotile tudi imena za mojo zelenjavno mešanico. A tudi vino ni pomagalo: nobene pametne ideje ni bilo. Poigrale smo se z začetnicami sestavin: Por, Korenje, Peteršilj, Zelena, Pastinak. P K P Z P. Ne vem več, katera se je spomnila: PAKEPAZEPAS! Umirale smo od smeha. Sploh potem, ko je za trženjske namene prijateljica predlagala: »Seveda, Pakepazepas iz Dovž na Koroškem!« Tam sem bila namreč doma, ko sem bila še otrok. Ker pa to ime nikakor ne sodi na Koroško, je bilo vir smeha še dolgo potem.

Čisto zares pa smo ga »našli« ravno tako ob dobri hrani in dobrem vinu en krasen vikend v Brdih. Teorija, da se ob dobri hrani in dobrem vinu krešejo dobre ideje, torej drži.

Skoraj vsak dan smo na terenu, bodisi prodajamo na stojnicah, ali pa imamo degustacije v Intersparovih centrih. Ta teden začenjamo tudi z degustacijami v hipermarketih Mercator. Doma me skoraj ne vidijo več. Ampak to je pač december, ko se je treba maksimalno potruditi, da nas kupci spoznajo in nas sploh opazijo na prodajnih policah. Kadar nismo na terenu, je potrebno pripraviti izdelke za prodajo, pripraviti darilne pakete za naročnike in podobno. Kar nekaj paketov smo že uspeli prodati, tudi za poslovna darila, česar smo zelo veseli. Opažam, da ljudje vedno raje podarjajo uporabna darila, ki so obenem tudi kakovostna in zdrava – kakršna so tudi naša.

Kupce zelo zanima

Vesela sem, ker se kupci večinoma kar ustavljajo pri naših stojnicah. Zanima jih vse mogoče – posebej pomembno je, da je izdelek slovenski in da ga sami proizvajamo. Nekateri sprašujejo, zakaj tako visoka cena (Biogetta stane v trgovini nekaj čez 5 EUR, zeliščne soli pa 4 EUR). Odgovorim jim, da so ti izdelki trenutno najboljši na trgu: vsi so izdelani ročno in z ljubeznijo. Si predstavljate, kako je na roke oprati in očistiti 200 kg zelenjave? Najbrž ne. Ker si tudi sama tega nisem mogla prej predstavljati. Vir vprašanj je vedno tudi ime izdelka. Zakaj Biogetta in dva t, če gre za slovenski izdelek? Jasno, že na začetku smo vedeli, da nam bo uspelo in bomo našo Biogetto prodajali povsod po svetu. Zatorej smo izbrali mednarodno ime…

Spomini

Ob tem pa se vedno spomnim, kako smo prišli do tega imena, ker je res zabavna zgodba. Sama nikakor nisem našla dobrega imena, zato sem povabila na večerjo nekaj prijateljic. Ob dobri hrani in dobrem vinu so se še vedno kresale dobre ideje, sem si mislila. Tako smo ves večer klepetale o čisto drugih rečeh, na koncu pa smo se le lotile tudi imena za mojo zelenjavno mešanico. A tudi vino ni pomagalo: nobene pametne ideje ni bilo. Poigrale smo se z začetnicami sestavin: Por, Korenje, Peteršilj, Zelena, Pastinak. P K P Z P. Ne vem več, katera se je spomnila: PAKEPAZEPAS! Umirale smo od smeha. Sploh potem, ko je za trženjske namene prijateljica predlagala: »Seveda, Pakepazepas iz Dovž na Koroškem!« Tam sem bila namreč doma, ko sem bila še otrok. Ker pa to ime nikakor ne sodi na Koroško, je bilo vir smeha še dolgo potem.

Čisto zares pa smo ga »našli« ravno tako ob dobri hrani in dobrem vinu en krasen vikend v Brdih. Teorija, da se ob dobri hrani in dobrem vinu krešejo dobre ideje, torej drži.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor