Barbara Meža

Širjenje doma

Čeprav je glede širjenja v Avstrijo še veliko odprtih vprašanj, se moram osredotočiti tudi na cilje, ki sem si jih postavila za domači trg. V prvi vrsti povečanje prepoznavnosti, pri čemer bo en od načinov za to tudi širitev asortimana izdelkov. V pripravi imam kar tri izdelke, vendar ne vem, kako naj se tega lotim. Kako ugotoviti potrebe na trgu? Slaba stran tega, da ustvarjamo povsem nove izdelke, je predvsem ta, da je treba ogromno narediti na seznanjanju kupcev z načini uporabe izdelkov in blagovno znamko, prav tako pa tudi s celotno zgodbo našega podjetja. Po teoriji moraš »ustvariti potrebo na strani potrošnikov«, potem pa kot rešitelj ponudiš izdelek, ki to potrebo zadovolji. Sliši se enostavno, vendar je daleč od tega.

Kaj pa prepoznavnost?

Predstavitev novega izdelka je obenem priložnost za izboljšanje prepoznavnosti Barbio’s. Razmišljam, da bi ga predstavila na novinarski konferenci. Predstavljam si, da bi novinarjem pripravili nekaj jedi z našimi izdelki, ki bi jih hkrati tudi predstavili. Tako bi novinarji takoj okusili, o čem govorimo. Upam, da bi potem tudi objavili kakšen prispevek ali novico o novem izdelku, zaradi česar bi se izboljšala prepoznavnost.

Organizirati novinarsko konferenco

Verjetno pa se je treba kar precej potruditi, da je novinarska konferenca uspešna. Prvič, pridobiti je treba kontakte relevantnih novinarjev, torej bodisi tistih, ki se ukvarjajo s kulinariko, ali tistih, ki pišejo za ženske in specializirane bio revije. Glede na nekatere raziskave so namreč še vedno ženske večinoma tiste, ki nakupujejo in se v večji meri odločajo za ekološke izdelke. Ok, to verjetno zahteva nekaj raziskovanja po spletnih straneh, vendar bi se dalo dobiti. Kaj pa sama izvedba? Kako jih povabiti, kaj jim pripraviti, da bo dovolj zanimivo, da se bodo dogodka zagotovo udeležili? Najbrž imajo takih vabil dnevno kar nekaj…

Kaj pripraviti za novinarje

Drugič, treba jim je pripraviti ustrezno predstavitev in spremljajoče materiale, iz katerih bodo dobili dovolj zanimive vsebine za pripravo prispevkov in novic. Je naša zgodba dovolj zanimiva? So naši izdelki dovolj zanimivi? Mi seveda verjamemo, da je temu tako. Seveda pa je vse skupaj potrebno pripraviti tako, da je privlačno in zanimivo. Tako za novinarje, kot za bralce njihovih prispevkov. Na žalost nismo »superživila«, smo pa domači, lokalni, zdravi in okusni. In pomagamo pripraviti enostavne obroke, ki so obenem zdravi in okusni. To je pa tudi nekaj, kajne?

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor