Prvi uspehi

V zadnjih blogih sem se večkrat spraševala, kako priti na prodajne police velikih trgovcev. Od prejšnjega tedna pa se je čisto zares prvič premaknilo: dobila sem potrditev od najboljšega soseda Mercatorja, da bodo naše izdelke uvrstili na prodajne police. Juuupiiiii! Za začetek bodo Biogetto prodajali v vseh hipermarketih v Sloveniji, Bio mediteransko in Bio provansalsko sol pa le v Maxiju. Upala sem, da bosta tudi zeliščni soli v vseh hipermarketih, ampak začetek je vendarle. Zdaj bo od nas odvisno, da Mercator prepričamo s prodajo, da se nas splača uvrstiti v vse trgovine.

Kako zdaj povečati prepoznavnost

Kakšna bi bila na začetku najboljša oblika promocije izdelkov, glede na to da so novi na trgu in jih kupci še ne poznajo? Dejstvo je tudi, da trenutno večjih količin sredstev za marketing še nimamo na razpolago (ostajam optimist, da se bo to enkrat le spremenilo). Kaj nam torej ostaja na voljo? V mislih imam predvsem promocije in degustacije na prodajnih mestih, ki so trgovcem všeč, saj kupcem popestrijo nakupno izkušnjo, zaradi česar se mogoče raje spet vrnejo. Obenem pa tudi nam nudijo priložnost za pristen stik s kupci, ko lahko iz prve roke slišiš povratno informacijo o zadovoljstvu z izdelkom.

Kaj pa internet? Naša spletna stran je žal bolj statična, saj velikokrat zmanjka časa za urejanje. Dokler si kot podjetnik sam za vse, je težko razporediti omejen čas med preštevilne obveznosti. Imamo tudi facebook stran, kjer sem nekoliko bolj aktivna, vendar se večkrat sprašujem, ali uporabljam pravi ton sporočanja, ali so slike ustrezne, ali kupci ne iščejo kakšnih drugih informacij, kakor jih sama objavljam… Spet smo namreč pri pomanjkanju časa in za kakšno poglobljeno analizo facebook objav ga žal ni bilo.

Kaj pa drugi trgovci

Upam, da bo Mercator spodbudil tudi druge trgovce k aktivnosti. Medtem pa smo prodajo na stojnicah v Mercator centrih že začeli in smo kar optimistični. Na stojnicah namreč lahko predstavimo celoten nabor naših izdelkov, tako kot ga imamo tudi v eko trgovinicah, medtem ko bodo na prodajnih policah večjih trgovin le trije izdelki. Prednost stojnic je tudi, da kupci lahko naše izdelke poskusijo in se z njimi dobro seznanijo. Tako se zelo dobro prodaja Biogetta, z začetkom mrzlih dni pa se je opazno povečalo tudi povpraševanje po naših domačih likerjih.

V novembru bomo pripravili tudi darilne paketke različnih vrednosti, tako da bo vsak našel nekaj zase.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor