Na prodajne police

V prvem letu poslovanja podjetja Barbio’s smo bolj ali manj testirali trg, ali Biogetta, bio začimbne soli in likerji kupcem ustrezajo. Prvi »testni zajčki« so bili seveda družina in prijatelji, od katerih smo dobili zelo pozitivne odzive. Torej smo si upali tudi na trg. Začeli smo z manjšimi bio trgovinicami, ki jih je po Sloveniji v zadnjem času vse več. V Ljubljani tako lahko naše izdelke najdeš v Kalčku, v Normi in v Oliviers&CO., na kar sem še posebej ponosna, saj mi je bila ta znamka iz Provanse velik vzornik. Izven Ljubljane smo še v Domžalah v trgovinici Ideja 58, v Trbovljah Gajbica, v Postojni Komarček, DG69 na Vrhniki in v Velenju Domače dobrote.

Zanimiv prodajni kanal so spletne trgovine, čeprav smo jo oblikovali tudi sami. Vendar pa imamo premajhen nabor izdelkov, da bi naša lahko bila uspešna. Zato pa so toliko bolj uspešne nekatere večje spletne trgovine, ki poleg naših ponujajo tudi druge izdelke, denimo Zeleni zabojček, Malinca, in Alaja.

Pred prelomnico

Po enem letu smo zdaj spet pred prelomnico, kako povečati prodajne količine, kako se še bolj približati kupcu, kako torej priti na prodajne police velikih trgovskih centrov. Za majhnega dobavitelja, kot smo mi, skoraj ni možnosti, saj vsi trgovci zmanjšujejo število dobaviteljev. Naj se obrnemo na distributerja? To pomeni še en člen v verigi, zaradi česar bo končna cena za kupca višja. Vendarle pa bi bil ta način distribucije veliko učinkovitejši: distributer dobavlja veliko število izdelkov več prodajnim mestom, zaradi česar so logistični stroški na izdelek bistveno nižji. Verjetno bo na ta način lažje priti do velikih trgovcev, pa še majhne trgovine po celi Sloveniji bi bolje pokrili.

Kalkulacije, kalkulacije…

Bolj kot računam, bolj se mi zdi ta odločitev najbolj učinkovita z vidika pokritja trga. Čas je, da se osredotočimo na proizvodnjo in distribucijo prepustimo tistim, ki so za to specializirani. Smo se pravilno odločili? Kalkulacije kažejo da ja, seveda pa bo čas tisti, ki bo našo odločitev potrdil ali pa ne. Preverimo torej, ali bi bil kateri od distributerjev ekoloških izdelkov pripravljen vključiti še naše tri v svoj asortiman. Šla sem v trgovino, pregledala deklaracije izdelkov in med vsemi distributerji izbrala najprej Premo. Prosila sem jih za sestanek in jim odnesla vzorce izdelkov. Čez nekaj časa so me poklicali, da so jim izdelki všeč! Pripravljeni so nas vključiti v svoj asortiman. Odlično!

Na trnih

Postopek je zdaj naslednji: vsakemu trgovcu je treba izdelke predstaviti, da se odločijo o njihovi ustreznosti. Mi medtem neumorno delamo in polnimo Biogetto, Bio mediteransko sol in Bio provansalsko sol, vendar smo že malo na tesnem po finančni strani. Kdaj bomo pričakali prvo odločitev, da pridemo na nove prodajne police? Res smo že na trnih….

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor