Obračun

Revija Moje Finance spremlja naše poslovanje v letu 2014/2015. V tem okviru vsak teden pišem blog o dogajanju v podjetju, ki ga objavljam tudi na spletni strani Barbio’s.

barbara meza

barbara mez.

Obračun

Leto gre proti koncu in ko pogledam nazaj, sem zelo zadovoljna. Koliko smo dosegli v tem letu! Vzpostavili smo proizvodnjo v svojih prostorih, proizvedli smo nekaj tisoč kozarčkov Biogette in bio zeliščnih soli, naši izdelki se prodajajo v kar nekaj ekoloških trgovinicah in konec leta smo jih uspeli spraviti tudi na police velikih trgovcev! Poleg vsega tega smo naredili velik korak naprej tudi na področju prepoznavnosti izdelkov in blagovne znamke, predvsem s pomočjo Mojih financ in številnih degustacij, ki smo jih in jih še vedno izvajamo po celi Sloveniji. Res smo lahko upravičeno ponosni nase in se ob koncu leta lahko mirne vesti potrepljamo po ramenih.

Gledamo pa že naprej

Kakor je konec leta čas za obračune in povzetke doseženih uspehov, seveda pa tudi neuspehov, tako je zdaj prav tako že čas, da pogledamo v prihodnost in naredimo nove načrte, postavimo nove cilje. Nekaj jih imamo že od prej: spomladi načrtujemo proizvodnjo novih izdelkov s kombinacijo zelišč, soli in oljčnega olja. Tako kot doslej bodo ti izdelki namenjeni lažji in hitrejši pripravi jedi, ki pa bodo kljub temu izvrstnega okusa. Zasledovali bomo tudi našo filozofijo, da uporabljamo čim več lokalnih sestavin in hkrati čim manj kakšnih dodatkov. Pri proizvodnji naših izdelkov namreč ne uporabljamo nobenih »mašil« kot so razni škrobi ali maščobe, prav tako pa tudi ne nobenih konzervansov, barvil, ojačevalcev okusa, encimov in drugih sorodnih dodatkov. Tako bomo razširili našo ponudbo izdelkov, s čimer se bo njihova prepoznavnost povečala.

Kaj pa prodaja

Kako so in kako še bodo kupci sprejeli naše izdelke v Sloveniji, bomo videli v prihodnjih mesecih. Razmišljamo pa že, kakšen bo naš naslednji korak. Že od vsega začetka smo razmišljali tudi o drugih tržiščih, najprej seveda nam najbližjih. Zdi se mi, da bi bili naši izdelki lahko zanimivi za Avstrijski trg, kjer je kupcem zelo pomembno ekološko poreklo izdelkov. Vendar se v tem trenutku zdi to zelo zahteven podvig. Kako naj se tega lotimo? Na kakšen način naj se podamo v neznano? Ali podobni izdelki v Avstriji že obstajajo? Ali tudi v Avstriji ljudje vedno več in vedno raje kuhajo?

Bi se upali podati na tuje trge?

V Sloveniji smo imeli do neke mere prednost »domačega terena«, saj kupcem veliko pomeni, da kupujejo lokalne izdelke. V Avstriji te prednosti ne bo, poleg tega je trg bistveno večji. Možnosti vstopa na trg pa je tudi kar nekaj. Naj poiščemo distributerja, naj postavimo lokalno proizvodnjo in podružnico v Avstriji? Potem so tu še franšize in licence… Na koga se sploh lahko obrnemo za nasvet?

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor