Ajdova kaša s šparglji

Ali veš, da vsebuje ajdova kaša 15 % visoko kakovostnih in lahko prebavljivih beljakovin, ki jih telo skoraj v celoti lahko izkoristi? Ajda je zelo hranljiva, zdrava in primerna za vse, saj ne vsebuje glutena.

Na kokosovem olju prepražimo sesekljano čebulo. Kokosovo olje dobro prenese visoke temperature, zato lahko čebulo na hitro prepražimo. Ko je čebula zlato rumena, dodamo na kolesca narezana 2 večja korenčka. Zalijemo s pol dl vode in 10 minut dušimo. Medtem v drugem loncu skuhamo 1 skodelico ajdove kaše (cca 2 dl) v trikratni količini vode, ki smo ji dodali malo žličko Biogette. Po 8 minutah je kuhana, še kakšne 3 minute jo pustimo stati, da vpije tekočino. Kolikor je tekočine odveč, jo nato odlijemo.

Po 10 minutah korenčku dodamo narezane šparglje. Te pripravimo tako, da jih prelomimo in spodnje olesenele dele zavržemo. Nato šparglje narežemo na grižljaj velike dele in dodamo korenčku. Čisto zgornji del lahko dodamo kakšni 2 minuti kasneje, ker se prej skuha. Spet malo zalijemo, začinimo z malo Biogette in dušimo še kakšnih 5-10 minut. Če dušimo 5 minut, je zelenjava še malček hrustljava in ni do konca skuhana. To je bolj zdravo, ni pa vsakomur všeč. Na koncu dodamo skuhano in odcejeno ajdovo kašo in veliko pest parmezana. Namesto parmezana lahko dodamo tudi kocko masla. Poskusimo, in če ni dovolj slano, dodamo še Biogetto.

Postrežemo z veliko skledo mešane zelene solate. Odličen okus te jedi te bo presenetil! Za spremembo jo lahko pripraviš tudi z mesom, na primer s piščancem. Kadar ni sezona špargljev, pa poskusi namesto njih uporabiti koromač.